Specjalista ds. komunikacji i kontaktu z mediami - umowa na zastępstwo

Miejsce pracy Kolejowa 1; 01-217 Warszawa hybrydowo
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę na zastępstwo
Region mazowieckie
Opis oferty

Polska Agencja Nadzoru Audytowego (PANA)  sprawuje nadzór publiczny nad rynkiem usług audytorskich (firmami audytorskimi, biegłymi rewidentami, samorządem zawodowym biegłych rewidentów). Bierzemy też aktywny udział w rozwoju tego rynku i jego standardów na poziomie krajowym i międzynarodowym. PANA jest państwową osobą prawną wchodzącą w skład sektora finansów publicznych. 

  

Rekrutacja na stanowisko Specjalista ds. komunikacji i kontaktu z mediami - umowa na zastępstwo

Zalety pracy u nas
  • Umowa o pracę,
  • Stabilność zatrudnienia w instytucji publicznej,
  • Elastyczny czas pracy – zaczynamy między 7.00 a 10.00, praca hybrydowa,
  • Nowe, komfortowe, kameralne biuro przy Dworcu Zachodnim w Warszawie – ul. Kolejowa 1,
  • Rozwój zawodowy - oferujemy szkolenia zarówno wewnętrzne, jak i zewnętrzne,
  • Dofinansowanie do wypoczynku,
  • Praca w gronie ekspertów w dziedzinie rewizji finansowej, prawa i szeroko rozumianych finansów oraz przyjazna atmosfera,
  • Pracując w PANA przyczyniasz się do wspierania bezpieczeństwa obrotu gospodarczego.
Przykładowe zadania
  • Koordynacja kontaktów z mediami, przygotowywanie materiałów i komunikatów dla mediów oraz prowadzenie bieżącego monitoringu mediów,
  • Zarządzanie stroną internetową Agencji oraz profilami na social media poprzez publikacje materiałów,
  • Koordynacja i realizacja zadań związanych z przygotowywaniem materiałów o charakterze sprawozdawczym, analitycznym, edukacyjnym i komunikacyjnym,
  • Wspieranie innych komórek organizacyjnych Agencji w zakresie zadań edukacyjnych, informacyjnych i komunikacyjnych,
  • Koordynacja w opracowywaniu odpowiedzi na zapytania w trybie informacji publicznej,
  • Utrzymywanie kontaktów z mediami i dziennikarzami,
  • Tworzenie strategii media i public relations oraz jej implementacja,
  • Współpraca i wsparcie w komunikacji internetowej oraz social media, wsparcie w realizacji projektów komunikacyjnych w internecie,
  • Redagowanie oraz korekta treści i komunikatów wewnętrznych i zewnętrznych,
  • Wykonywanie innych poleceń przełożonych dotyczących pracy, zgodnych z przepisami prawa i ustalonym w umowie rodzajem pracy,
  • Przygotowywania materiałów sprawozdawczych i analitycznych.
Wymagania
  • Wykształcenie: wyższe,
  • Dobra znajomość pakietu Office, umiejętność korzystania z narzędzi do komunikacji zdalnej. Umiejętności pracy z tekstem i redakcji tekstu. Bardzo dobra znajomość języka polskiego.
  • Zdolności organizacyjne oraz wysoka komunikatywność.
  • Minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe, w tym dwa lata na podobnym stanowisku,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym B1.
Data ostatniej modyfikacji piątek, 19 lipca 2024